Saturday, January 2, 2010


Am gasit reteta pe internet, din nefericire nu imi aduc aminte unde, asa ca daca cineva stie, sa imi trimita linkul sa pot sa ii acord meritul.

1 branza brie
1 foaie de foietaj(aluat frantuzesc/aluat de haios)
4 lg dulceata de caise,macese
migdale taiate si prajite


Eu am folosit foietaj cumparat din magazin, si am folosit 2 foi, pentru ca am avut o roata de branza mai mare.Le-am lipit umezindu-le cu apa la "cusatura" si rulandu-le putin cu sucitorul. Am pus roata de branza la mijloc, dulceata pe deasupra si migdalele peste dulceata. Am strans apoi aluatul in jurul branzei si l-am legat cu ata de bucatarie. Am taiat aluatul care e in exces, si am uns cu ou. L-am pus in cuptorul incalzit dinainte la 230 grade Celsius,sau 435 Fahrenheit si l-am lasat 25 minute. Arata superb si are un gust extraordinar. A fost foarte laudat.

I found the recipe online, but I don't remember the link. If anyone recognizes the recipe, please leave me a message so I can give proper credit. Thanks
1 brie cheese
1 pckg puff pastry
1/4 cup apricot or rose hip jam
roasted sliced almonds


I bought a President's Brie Cheese from Costco, and since it's pretty big, i had to use the whole package of puff pastry. To unite the two sheets of pastry, i moistened the "seam" where I would put the two sheets together, and used the rolling pin to make sure they stick a little better, and to level the pastry sheets under where the cheese was supposed to sit. I placed the cheese in the middle (you're supposed to leave the rind on) and put the apricot preserve on top, and the almonds on top of the jam. I liked the flavor of the almonds, so I used as many as I wanted...I didn't follow the recipe for that one. Wrap the pastry around the brie, tie with kitchen string, cut out the excess pastry, and brush with an egg wash. Bake for 25 minutes in a 425 preheated oven. Enjoy. We LOVED it.

4 Comments:

  1. dana said...
    am vazut-o pe paula deen facand exact asta, dar nu stiu precis daca a ei o fi, mie imi pare tare frantuzeasca smecheria, nu?
    ma bucur tare mult ca am nimerit la tine! foarte fain blog, si layout si design, si poze si retete! ce trandafiri frumosi faci din buttercream! mie-mi ies niste monstruozitati:)).
    cu proxima ocazie am sa fac albinita, e prajitura preferata a sotului meu.
    ps: daca dai click pe about, nu te duce nicaieri - eram curioasa unde esti. si eu tre sa editez 'about', acu mi-ai adus aminte :)
    no revin, ca-mi place aici!
    ana-maria said...
    buna dana. nu e reteta ei, desi si eu la ea am vazut prima data cum se face. mi se pare ca a ei era cu zahar maro si nuci.
    trandafirii i-am facut din frisca, si am invatat de pe Youtube, de la clipurile Ednei de la Cruz. A fost prima mea incercare si sunt destul de multumita de rezultat.
    multumesc de aprecieri, ma bucur ca iti place blogul meu. eu locuiesc langa san francisco, in california. tu pe unde esti?
    dana said...
    wow, din frisca, ce misto! adevaru e ca nu suport buttercream asta defel. eu sunt langa chicago, si ca in fiecare iarna ne gandim sa ne mutam la cald :(. ne trece cand vine primavara de fiecare data.
    na astept sa vad ce mai executi, sunt complet ob-se-da-ta de mancare si abia astept idei noi. sau retete pentru chestii apoape uitate, din copilarie :)
    ana-maria said...
    Noua ne e dor de iarna :0). Asa e omul, vesnic vrea altceva.
    Multe salutari de pe coasta de vest

Post a Comment